Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

"Είμαι Αρβανίτης - Πολίτης του Κόσμου"

Δεν είμαι ντόπιος, είμαι πολίτης του κόσμου. Δεν γεννήθηκα στο Δήμο Ωρωπού, αλλά ούτε και πουθενά αλλού, μια και ταξίδεψα σε σαράντα οκτώ χώρες.

Έκτισα ένα σπίτι εδώ σε τούτο τον τόπο για να στεγάσω τα τρία απαραίτητα <<συστατικά>> της ευτυχίας ενός σπιτιού. Παιδιά , βιβλία, κήπο.


Αγάπησα αυτόν τον τόπο με πείσμα. Συχνά λέω πως μένω στο ομορφότερο μέρος του κόσμου και το πιστεύω , άλλωστε πάντα λέω ό,τι πιστεύω. 

Αγαπώ τους ανθρώπους και προσπαθώ να τους πείσω να γίνουν αιμοδότες και δωρητές σώματος. 
Αυτά είναι και τα μεγάλα επιτεύγματα της ζωής μου. Δυο παιδιά και ότι έπεισα έναν άνθρωπο να δώσει αίμα για συνάνθρωπο.

Παλεύω για τα ιδανικά μου. Για τα παιδιά μας για την μαγεία και την ομορφιά της Πάρνηθας, του Αυλώνα, της Μαλακάσας, του Ωρωπού της Θάλασσας μας. 

Δεν είμαι Αρβανίτης, έγινα Αρβανίτης για να ακριβολογώ ο τόπος τούτος μ' έκανε και θα του το ανταποδώσω.




Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου